SOHO to nowoczesny system przeznaczony do obsługi hoteli oraz innych obiektach branży hotelarsko – turystycznej należących do segmentu małych i średnich. Został stworzony z myślą o tych, którzy poszukują przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia do zarządzania hotelem.
System SOHO zaprojektowany został do pracy na jednym lub kilku stanowiskach z uwzględnieniem autoryzacji oraz uprawnień poszczególnych użytkowników. Załączony do programu obszerny podręcznik powoduje, że rozpoczęcie pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom komputera.
Najważniejsze funkcjonalności związane z obsługą obiektu:
- graficzna prezentacja obłożenia obiektu
- obsługa rezerwacji (indywidualnych i grupowych) połączonych z ich potwierdzeniami oraz overbooking’iem
- prowadzenie książki meldunkowej
- różne warianty rozliczania pobytów: wiele pobytów/jeden dokument, jeden pobyt/wiele dokumentów, wielokrotne rozliczanie pobytu i możliwość rozliczenia pobytu bez dokumentu sprzedaży
- rozliczenia finansowe z klientami – rachunki, faktury zaliczkowe, faktury VAT w PLN i walucie
- planowanie wyżywienia łącznie z przygotowaniem odpowiedniego raportu dla kuchni
- rozliczenia opłaty klimatycznej i automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS
- obsługa dostawek, depozytów, parkingu
- prowadzenie mini sklepu np. na recepcji
- poczta wewnętrzna wykorzystywana do komunikacji pomiędzy pracownikami
Cennik
- program hotelowy do 10 pokoi : 990,00 zł netto
- program hotelowy do 30 pokoi : 1 790,00 zł netto
- program hotelowy do 50 pokoi : 2 590,00 zł netto
- program hotelowy do 70 pokoi : 3 390,00 zł netto
- program hotelowy do 90 pokoi : 4 190,00 zł netto
- program hotelowy powyżej 90 pokoi : 4 990,00 zł netto
- dodatkowe stanowisko obsługi : 490,00 zł netto