+48 660 371 800
biuro@optikom.com.pl

Program dla hoteli

Soho program

SOHO to nowoczesny system przeznaczony do obsługi hoteli oraz innych obiektach branży hotelarsko – turystycznej należących do segmentu małych i średnich. Został stworzony z myślą o tych, którzy poszukują przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia do zarządzania hotelem.

System SOHO zaprojektowany został do pracy na jednym lub kilku stanowiskach z uwzględnieniem autoryzacji oraz uprawnień poszczególnych użytkowników. Załączony do programu obszerny podręcznik powoduje, że rozpoczęcie pracy z programem nie sprawi trudności nawet mniej wprawnym użytkownikom komputera.

 Najważniejsze funkcjonalności związane z obsługą obiektu:

  • graficzna prezentacja obłożenia obiektu
  • obsługa rezerwacji (indywidualnych i grupowych) połączonych z ich potwierdzeniami oraz overbooking’iem
  • prowadzenie książki meldunkowej
  • różne warianty rozliczania pobytów: wiele pobytów/jeden dokument, jeden pobyt/wiele dokumentów, wielokrotne rozliczanie pobytu i możliwość rozliczenia pobytu bez dokumentu sprzedaży
  • rozliczenia finansowe z klientami – rachunki, faktury zaliczkowe, faktury VAT w PLN i walucie
  • planowanie wyżywienia łącznie z przygotowaniem odpowiedniego raportu dla kuchni
  • rozliczenia opłaty klimatycznej i automatyczne tworzenie sprawozdań KT-1 dla GUS
  • obsługa dostawek, depozytów, parkingu
  • prowadzenie mini sklepu np. na recepcji
  • poczta wewnętrzna wykorzystywana do komunikacji pomiędzy pracownikami

Cennik

  • program hotelowy do 10 pokoi : 990,00 zł netto
  • program hotelowy do 30 pokoi : 1 790,00 zł netto
  • program hotelowy do 50 pokoi : 2 590,00 zł netto
  • program hotelowy do 70 pokoi : 3 390,00 zł netto
  • program hotelowy do 90 pokoi : 4 190,00 zł netto
  • program hotelowy powyżej 90 pokoi : 4 990,00 zł netto
  • dodatkowe stanowisko obsługi : 490,00 zł netto